czwartek, 23 kwietnia 2015

https://www.youtube.com/watch?v=TKFiS8kNP-g

Kto Ciebie ukochać będzie umiał?
Ja siebie kocham :D

Gdzie ja jestem? Jestem w jakimś dziwnym, trochę chorym filmie. Ale w kolorowym filmie, a nie czarno białym. Mimo, że pochodzi z nieco starszych, niż nowszych czasów, to kolory są i to całkiem jaskrawe. Dają po oczach. A te oczy łzawią i łzawią i jakoś nie potrafią przestać. Ale widzą całkiem sprawnie, jak na oczy zalane wodą. Jeszcze mam inne przywary, które ułatwiają mi życie, oprócz tych oto oczu. Mam węch i słuch, te także nie działają źle. W tym filmie wszystko muszę mieć w miarę sprawne żeby jakoś przetrwać. Ale tak z godnością, a nie na kolanach we własnych rzygach. Żyję, udaje mi się otwierać oczy co rano. Przyznam, że jak tak się zastanowię, niekoniecznie specjalnie głęboko i mocno nad moim życiem i przygodami, które na mnie wpadają lub ja sama się o nie potykam- to żyję naprawdę dobrze i jestem całkiem mocnym osobnikiem ludzkim. Bo te oto przygody i przygódki niejednego siłacza rozwaliłyby na pół. A ja jestem cała i nawet nie popękana, żadnych szwów na mnie jeszcze nie ma. Kiedyś będą, na pewno, ale pamiątki w postaci szwów i innych sklejanek  na mózgu to nic wielkiego. To normalka. Życie przecież pełne jest zabaw, które dają ale i zabierają. Ważne, żeby te szwy umieć zakamuflować i potrafić, będąc nawet nimi pokrytymi- zrobić zakupy w żabce i powiedzieć ładnie, bez zająknięcia "do widzenia" pani sprzedawczyni. Albo panu. Oj, a oni bywają przystojni, nie często, ale się zdarza.

ps. uważajcie na ulatniający się w domu gaz. znowu nos się przydał. mózgi są ok. dbajmy o nie.

pps. nie kąpiesz się trzy dni i twoje powodzenie wzrasta o 1000 punktów. poważnie. jesteśmy zwierzętami, nie ma co ukrywać. a zwierzęta lubią zapach zwierząt, tyle w temacie pt. "ludzka natura" i "co kręci w kobietach facetów"- w kobietach facetów kręci ich zapach. ha. odkrycie roku.






Archiwum bloga